Ετικέτες

Τρίτη 1 Ιουνίου 2021

Η αρχή «Μη Βία».

"Αγαπώ, εκτιμώ και σέβομαι τον εαυτό μου και τους γύρω μου, καθώς επίσης και το περιβάλλον στο οποίο ζω. Δεν προκαλώ βλάβη σε μένα και σε ό,τι υπάρχει γύρω μου".

Ας μάθουμε να εφαρμόζουμε στην καθημερινότητα μας την αρχή «μη βία».

Όταν λέμε «βία» δεν εννοούμε μόνο την σωματική βία, αλλά και την λεκτική βία και την συναισθηματική βία, καθώς επίσης και τις σκέψεις μας να βλάψουμε κάποιον ή κάτι στη Δημιουργία, ακόμη και αν δεν τις εκφράσουμε ποτέ με λόγια ή πράξεις.

Όσο πιο συχνά εφαρμόζουμε την αρχή αυτή, συνειδητά, τόσο πιο πολύ είμαστε σε αγάπη και αρμονία με τον εαυτό μας και το περιβάλλον μας. 

Η χρήση μη βίας μας φέρνει σε ένωση και επαφή με την αγάπη μέσα μας και διώχνει τον φόβο και τον θυμό από την καρδιά μας. Όσο λιγότερο αγαπάει κάποιος τον εαυτό του, τόσο πιο πολύ φόβο έχει για τους ανθρώπους και το περιβάλλον στο οποίο ζει και τόσο πιο έντονα είναι και τα συναισθήματα θυμού και βίας που εκδηλώνει.

Η άσκηση οποιασδήποτε μορφή βίας, είτε προς τον εαυτό μας, είτε προς τους γύρω μας και το περιβάλλον μας, δημιουργεί φόβο, θυμό, διαχωρισμό, απόσταση, αποξένωση, έλλειψη χαράς και αγάπης.

Όταν δεν ασκώ βία, ούτε καν εύχομαι/επιθυμώ το κακό για κανένα πλάσμα, τότε όλη η ενέργεια αυτής της δημιουργίας με αγκαλιάζει με αγάπη και τρυφερότητα, είμαι απόλυτα προστατευμένος και δεν κινδυνεύω από τίποτε.

Σέβομαι και αγαπώ τον εαυτό μου και όλα τα ζωντανά πλάσματα σε αυτό τον πλανήτη. Όταν καταφέρω να φτάσω σε αυτό το επίπεδο, δεν κινδυνεύω από τίποτε και η καρδιά μου είναι γεμάτη από αγάπη, συμπόνια και ευσπλαχνία.

Λέμε ναι στην αγάπη και την χαρά. Λέμε όχι στην βία, την διαίρεση και τον φόβο.

Βρισκόμαστε εδώ για να στηρίζουμε και να σας βοηθάμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας, καθώς επίσης και να φέρουμε υγεία, ομορφιά και χαρά στην ζωή μας.

Καλή δύναμη!

Αφροδίτη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου