Ετικέτες

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Εγώ σου μιλάω το Σώμα σου,

Katerina Thalassa - Fecebook 29-12-2016
Αν θες να αλλάξεις κάτι την καινούργια χρονιά άκουσε με.
Αγαπημένε Άνθρωπε Αγαπημένο Απεριόριστο Ων και Δημιουργέ μου,
τι λες, έχεις σκοπό να με ακούσεις;
Να με ρωτάς και να απαντάω;
Να ακούς τι έχω να σου πω, και να απολαμβάνουμε μαζί;
Άκου λοιπόν από που πρέπει να αρχίσεις..
Σταμάτα να χρησιμοποιείς μόνο το μυαλό μου και να νομίζεις ότι είναι το δυνατότερο εργαλείο που έχω.
Το χρησιμοποιείς τόσο πολύ και τόσο λάθος που με κάνεις να αισθάνομαι τόσο άχρηστο. Έχεις αφήσει στην άκρη όλα τα άλλα εργαλεία μου να σκουριάζουν και χρησιμοποιείς μόνο το μυαλό!
Είναι πολυεργαλείο δεν λέω .. αλλά δεν είναι το μοναδικό, και δεν κάνει και για όλες τις χρήσεις.
Είναι σαν να θες με ένα σφυρί να ξεβιδώσεις βίδες να βάψεις τοίχους η να συρράψεις επιφάνειες ε.. δεν γίνετε αγάπη μου!


Σταμάτα να δίνεις τόση πολύ σημασία στις σκέψεις, και τα συναισθήματα που σου γεννούν αυτά τα φιλμάκια που έχεις ξαναδεί τόσες πολλές φορές, και αναγνώρισε επιτέλους ότι δεν είναι όλα δικά σου όσα σκέφτεσαι.
Το μυαλό μου είναι μαγικά συνδεδεμένο με τόσα άλλα μυαλά σε αυτόν τον πλανήτη και έτσι αρπάζουμε ότι κινείται στον αέρα από σκέψεις, μην τα κάνεις όλα δικά σου! Πως; Ρώτα! Ρώτα... "Είναι δική μου αυτή η σκέψη;"
Θα σου απαντήσω να είσαι σίγουρος!
Ρώτησε με τι θέλω να δεχθώ ως τροφή γιατί το έχεις παρακάνει τελευταία με τις βιταμίνες και τα συμπληρώματα με τα υγιεινά και τα μη υγιεινά.
Αν θες περισσότερη ενέργεια είναι εδώ.. παντού τριγύρω μας.. αρκεί να το επιλέξεις. Μη με παραφορτώνεις με αηδίες.
Ρώτησε με ποιος θέλω να με αγγίζει, τρελαίνομαι για χάδια, τρελαίνομαι για αγκαλιές και φιλιά! Αλλά μην με περιορίζεις με την σεξουαλικότητα σου, μην μου βάζεις πρωτόκολλο από ποιον θα δεχθώ χάδια! Μην μπερδεύεις την απόλαυση με τα κοινωνικά σου πρότυπα και μην ορκίζεσαι για πάρτη μου αιώνια πίστη!
Και τα συχνότερα χάδια, τα θέλω από σένα που με ξέρεις καλύτερα από τον καθένα! Τι λες για ένα ραντεβού τα δυο μας;
Ρώτησε με τι ρούχα θέλω να μου φορέσεις! Μη με στριμώχνεις τόσο άβολα σε ότι νομίζεις ότι είναι μόδα. Μην μου αγοράζεις ρούχα και στολίδια που μου φέρνουν αλλεργία γιατί εσύ πιστεύεις ότι δεν έχεις την ευημερία να μου αγοράσεις το καλύτερο κασμίρι και μετάξι!
Άσε με καλύτερα γυμνό θα με ζεστάνω μόνο μου ξέρω τον τρόπο.
Μην με κουράζεις με γυμναστικές και yoga όταν δεν έχω διάθεση, το έχεις κάνει τόσες φορές και δεν οδηγεί πουθενά.
Πίστεψε με, σου κάνω το κουρασμένο γιατί νιώθω ότι δεν το κάνεις με αληθινή χαρά για την απόλαυση μας, αλλά επειδή πρέπει! Και εγώ σιχαίνομαι τα πρέπει! Έκανες εκεί ένα πλάνο με έβαλες σε ένα πρόγραμμα και εγώ νομίζεις είμαι το σκλαβάκι σου! Αμ δε..
Σου κάνω το άρρωστο για να μου ρίξεις μια ματιά .. με αναγκάζεις ..με αναγκάζεις να αρρωστήσω για να μου δώσεις σημασία!
Και τις ρυτίδες μου με αναγκάζεις να τις πολλαπλασιάζω τελευταία για να σου καθρεφτίζω την φθορά που εσύ επιλέγεις. Να διαλυθώ τελείως, να αποσυντεθώ να ησυχάσεις!
Αμ δε, το επόμενο σώμα σου είναι στα σκαριά κι αν κάνεις τα ίδια και μαζί του χαιρέτα μου τον πλάτανο για ανάληψη.
Σταμάτα να με αγνοείς λοιπόν και μη προσπαθείς με την πνευματική γαργάρα ότι δεν είσαι το "σώμα" να με ξεπλύνεις μακριά σου! Δεν είσαι το Σώμα αλλά έχεις Σώμα, εμένα με βλέπεις; Βαρέθηκα να σε βλέπω να προσπαθείς να επικοινωνήσεις με Αγγέλους και άλλες διαστάσεις ενώ δεν μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου!
Είμαι δημιούργημα σου και όλα είναι στο χέρι μας! Εύχομαι λοιπόν το 2017 να σεβαστείς την συμφωνία μας και να με ακούς γιατί έχω πολλά να σου πω ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου